? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 25, 2009

Kembali Bernyawa~

Setelah sekian lama blog ini agak sangat lama menyepi dek beberapa faktor dan alasan yang tak dapat dielakkan dan selalu sangat dihujani oleh pelbagai pertanyaan “bila nak update???” oleh teman-teman, maka sudah tibalah masa nya untuk mengembalikan nyawa blog ini…setelah sekian lama berhabuk. Teringat sewaktu mula-mula timbulnya idea untuk mewujudkan blog ini buat tatapan pelajar-pelajar sekolah … Itu semua pada zaman sekolah dan kini…


Semuanya telah membawa haluan masing-masing…

11 Mei 2009: Kawan-kawan bergerak ke matrikulasi.
23 Mei 2009: kawan-kawan bergerak ke pusat asasi upu.

Dan ada juga yang menyambung ke tingkatan 6, STAM, ada yang nak melanjutkan pelajaran ke mesir dalam pengajian medic, ada pula ke China. Ada juga yang masih menunggu keputusan maktab perguruan dan rayuan upu. Insyaallah, walau dimana kita berada, walau apa yang kita lakukan kini sentiasalah bersyukur dan sentiasalah berjuang habis-habisan di atas nama perjuangan di jalan ALLAH.

“Hai manusia, sesungguhnya kamu telah bekerja bersungguh-sungguh menuju Tuhanmu, maka pasti akan kamu menemuinya” (84:6)
Semoga walau dimanapun kita berada, ukhwah yang telah terjalin setelah sekian lama, tetap berkekalan sampai bila-bila…Insyaallah..

“Dan berpegang teguhlah kamu semuanya pada tali (agama) ALLAH. Dan janganlah kamu bercerai-berai…”(3:103)

p/s:kepada form 5 2008, seandainya ada apa2 perkembangan terbaru diri anda, rajen2lah jenguk blog kiter dan sampaikanlah kepada yang berhaQ~huhuhu~

0 comments: