? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 23, 2009



Asalammualaikum~hehee...topik hari ni..RASUK!~~~takut???,,tak perlu takut,,,sebab,,ini cuma ujian kecil dari ALLAH,,,MAGHRIB kelmarin,aku(minta maaf kpada pembaca,sekiranya perkataan 'aku' ini terlalu kasar bg kalian) terselak buku tazkirah lama,,masya ALLAH,,,bukan stakat berhabuk..tapi hampir2 terkoyak dan rabak...perlahan-lahan...aku selak,,,page by page,,,,akhirnya aku terjumpa~~

tempat:MASJID AN-NUR

penceramah:USTAZ JAMAL

tarikh:FEB 2008

perlahan-lahan aku bace~keadaan agak sukar kerana..(tulisan cakar ayam) heee~ Alhamdulillah~ALLAH permudahkan,,aku terbayang keadaan aku,ketika mendengar ceramah tersebut... ALKISAH~~ ustaz kata~gangguan ini biasanye akibat daripada STRESSS dan MAKHLUK HALUS SEKIRANYA berlaku RASUKAN / HISTERIA ape yg kamu perlu buat... 1.JANGAN PANIK! asingkan individu tersebut dengan individu2 lain..JANGAN PEGANG DIA dan jgn paksa makhluk yang berada dalam tubuh individu tersebut keluar secara kasar~tetapi biarkan ia keluar dengan cara yang halus.... 2.BUKA JALAN dengan membaca ayat 'salamun qaulammirrabirrahimm' surah yasin 3.ambil AIR LIUR dari LELANGIT (pasang niat yg baik) dan buat GARISAN di TAPAK KAKI smbil membaca SURAH AL-FILL.. 4.ludah disebelah TELINGA KIRI,,kemudian bg SALAM (NAMA BIN/TI IBUNYA) then,bagi AYAT AL-QURAN untuk kuatkan roh.. USTAZ kate jangan PANIK!! itu hanya cubaan dari ALLAH JANGAN SESEKALI MENGGUNAKAN BOMOH! NABI LARANG!! BIAR FIZIKAL SAKIT TAPI AQIDAH MANTAPP!! (huu,,semangat sungguh ayat tersebut..hee) LAST sekali,ustaz kata ape sahaja yang berlaku jangan panik dan bertindak mengikut rasional... hmm,,ini sekadar perkongsian kecil-kecilan...sekiranya terdapat kesilapan dalam apa yang tertaip di atas~harap dapat ditegur,, #sekiranya anda mempunyai cara lain (masih berpegang kepada ALLAH dan ayat2 AL-QURAN) dialu-alukan untuk brkongsi~ syukran,,wasalam.. ~asked~

0 comments: